Competències de la Comissió Informativa
El dictamen, estudi i informe de tots els temes que s’hagin de sotmetre a consideració del Ple Municipal o a la Junta de Govern Local quan aquesta actuï en exercici de competències delegades del Ple municipal en assumptes relatius a l’àrea de govern de Serveis Territorials definida a la Resolució d’Alcaldia DEC/1023/2019, de 20 de juny: serveis territorials, planificació territorial, manteniment urbà, serveis d’obres i espai públic, urbanisme, infraestructures, pagesia i medi rural, habitatge i medi ambient. Aquesta funció s’arbitrarà mitjançant la presentació preceptiva, davant de la Comissió Informativa, de totes les propostes d’acord que, en relació a aquesta àrea i serveis, s’hagin de sotmetre als òrgans de govern municipals.
Data de les sessions
La Comissió informativa de Territori, Urbanisme i Medi Ambient celebrarà les seves sessions ordinàries a la sala de reunions del primer pis de la casa de la Vila el dimarts anterior a la celebració de la sessió del ple municipal. L’horari de la sessió serà a les 19.00 hores del vespre. Aquest règim ordinari de funcionament es podrà alterar per la Presidència quan hi hagi raons que ho justifiquin i les sessions no es convocaran si algun mes no hi ha assumptes a tractar al ple derivats de les matèries assignades.
Membres de la comissió
Està formada per 9 membres, que inclou tots els grups polítics amb representació a l'Ajuntament:
Càrrec | Nom | Partit |
Presidència | Enric Vilaregut | ERC |
Vicepresidència | Rafa Cuenca | ERC |
Vocal | M.Teresa Anglada | ERC |
Vocal | Eduard Robles | ERC |
Vocal | Aleix Estrada | JxCAT |
Vocal | Núria Martinez | JxCAT |
Vocal | Marta Moreta | PSC |
Vocal | Albert Generó | CUP |
Vocal | Paco Zambrana | No adscrit |